joi, 9 septembrie 2010

Pozele mele :)

Pozele mele!.Raman o amintire ce nu se sterge cu buretele!.
Daca s.ar sterge ar durea !.As plange.:(.
Stiu ca pozele sunt amintirea mea si dovada ca am existat si ca exist!.
Prin poze simt ca traiesc!:(. Iubesc cea ce inseamna poza iar prin poza eu pot arata totul!:(.
Imi place ca poza sa imi iasa cum imi doresc si sa fie destul de artistice!.
Am auzit,de la unii si de la alti mai multe zvonuri cum ar fi ca fotografia este un fel de ati pierde timpul,altii ca esti foarte nasol sa iti bagi blitul in ochii.Oameni  acestia inseamna ca nu stiu ca pe unii fotografia ii reprezinta.!:(.
Dar trec cu vederea peste chestiile acestea minore. Vorbe............
vOrbe si iar vorbe..;x
Sentimente exprimate :X.

4 comentarii:

  1. Adevarat..
    Prostii .
    Eu traiesc prin fotografie. cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e maa..
    Fotografia reprezinta un om!
    Reprezinta ceea ce simte si cum se simte...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da si eu cred ca voi!:x
    Adica eu iubesc fotografia !;x
    Si oamenii insensibili cred ca fotografia este un lucru prostesc.!Gresesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am pasiuni pt fotografi, si ma poti considera insensibila>:D<

    RăspundețiȘtergere