vineri, 10 septembrie 2010

mai multe despre mine si tot ce inseamna EU!

Este important sa sii  cu cine vorbesti!
Tu,daca te  uiti pe blog poate ca nu ma cunosti.
asa ca. pentru oamenii acestia eu voi fi mai clara si voi spune mai multe despre mine si tot ce insemn EU!
Sa incepem cu ce incepe toata lumea!
Numele:Roberta.
Porecla:Kidda.
Ani:11 ani si 5 luni
Tara:Romania
Oras:Moreni.
Judet:Dambovita
Accesorii preferate:Ochelarii de sOare , cercei,margele.
Ador sa imi fac poze,sa mananc  inghetata,sa fac postari pe blog,sa cant,sa stau pe mesz!.;x
Nu iubesc:Scoala[-x.Temele.Mustrarile.Injuraturile.Barfele [-x.Xeroxurile:-l.Urasc manelele!.machiajul.lesby:).
Eu incerc sa.mi descopar talentele sa reusesc  sa am ceva in comun cu fotografia:x.
Am creeat acum mai mult timp pe un caiet povesti :).
Acum.Cu imaginatia mea destainu.i totul si pun suflet in cea ce scriu aici:>.
Doar o poveste mai scurta o pot scrie!.
                                        Oglinda!:(.
Se mai privi odata apoi pleca la scoala.Clara, avand 7 anisiori era foarte mandra de ea.Tatal sau o aducea in fiecare zi la scoala,iar mama ei lucra de dimineata la 6 pana la 6 dupa -amiaza.Nu prea aveau timp sa  se ocupe de ea caci dupa ce o aducea tatal ei pleca in oras.Intr.o zi micuta Clara gasii o oglinda.Cand se privi in ea copila devenise o adOlescenta.
Se speria foarte tare.Cand tatal sau si mama sa venira acestia erau tineri si frumosi.
Atunci fata incepu sa planga.Un strain batu la usa si intrand in casa merse direct la fata .Acesta ii spuse ca ea s.a uitat in oglida vrajiToarei si ca o noua privire v.a inlatura vraja.Se mai  uita odata si deveni un copil sfios,aceeasi Clara.
Da:-j. O poveste:-j. Nu.i prea reusita.:-j.
My id :X : kidaa.love ^:x

4 comentarii: